Week 10 & 11 - Reisverslag uit Leiwen, Duitsland van Leanne Koppenaal - WaarBenJij.nu Week 10 & 11 - Reisverslag uit Leiwen, Duitsland van Leanne Koppenaal - WaarBenJij.nu

Week 10 & 11

Door: leetje92

Blijf op de hoogte en volg Leanne

09 Juli 2010 | Duitsland, Leiwen

Hoi allemaal!
Er is weer een tijdje voorbij gegaan dus is het weer tijd voor een reisverslag!
En natuurlijk is er weer heel wat gebeurd :P
Op donderdag en vrijdag kregen we een klimcursus dit was echt heel leuk, veel nieuwe dingen geleerd en het was verder ook nog gezellig.

Die zelfde donderdagavond zijn we er met het animatie team ook nog op uit gegaan.
Toen heb ik voor het eerst sinds ik hier ben een echte wijproeverij meegemaakt.
Dit was zeker heel leuk, we waren gezellig met het hele animatie team, en we hebben gewoon een paar lekkere wijntjes geproefd. zelf heb ik er zelfs nog 2 daarvan gekocht :P

Ook ben ik weer eventjes 2 dagen naar huis geweest, het was echt heel druk en heel kort, en het was ook zo weer voorbij, maar het was wel fijn om weer eventjes thuis te zijn.

De afgelopen dagen heb ik ook weer lekker hard gewerkt het is weer iets drukker op het park dus iets meer van de activiteiten gaan nu ook door.

vandaag had ik weer een vrije dag maar zelf nu heb ik nog lekker kinderdisco gedaan omdat we eventjes mensen te kort hadden.
Daarna natuurlijk gelijk lekker het zwembad in gedoken :D

Nou dat was het zo ongeveer wel weer.
Jullie zien het wel wee als ik weer een berichtje schrijf en natuurlijk mogen jullie ook nog steeds berichtjes naar mij toe sturen! :D

Heel veel kusjes !!!
xxxxx en tot de volgende keer !

• 13 Juli 2010 - 19:59

Wout En Caroline:

Hee meissie,

Fijn dat je 2 dagen thuis was, maar ook goed om te zien dat je het zo naar je zin hebt.
    Ik heb samen met Gerben vandaag de boot weer terug naar huis gevaren.
    Zowaar ze is blijven drijven en de motor starte gelijk.
    Pff, weer een zorg minder.
    Nu snel alles inladen om 't weekend te vertrekken naar de Grevelingen voor 2 weekies.
    Maar hopen dat het een beetje weer blijft, zeker na zoveel moeite die er in is gestoken.
    Nou, have fun verder h`e.
    Je hoort nog wel hoe het is gelopen allemaal.

XXX Wout en Caroline.

• 20 Juli 2010 - 09:10

Anneke:

he hallo, hoe is het op die gevangenisberg? Het is nu toch wel drukker zeker met gasten.Groetjes
    aan iedereen en we spreken elkaar gauw weer als het internet tenminste eens opknapt daar.

kus mama

• 24 Juli 2010 - 14:09

Anneke:

saai he al die mensen die op vakantie zijn.!!!

• 26 Juli 2010 - 13:42

Ada Baas.:

Hoi Leanne
    Was het gezellig samen met je moeder?
    Is het nu alweer drukker geworden? Geniet nog maar
    Groetjes Ada.