Sneeuw ! - Reisverslag uit Leiwen, Duitsland van Leanne Koppenaal - WaarBenJij.nu Sneeuw ! - Reisverslag uit Leiwen, Duitsland van Leanne Koppenaal - WaarBenJij.nu

Sneeuw !

Door: leetje92

Blijf op de hoogte en volg Leanne

26 December 2010 | Duitsland, Leiwen

He hallo allemaal !

ik weet het ik ben niet zo goed met beloftes, het is alweer veel te lang geleden sinds is wat heb geschreven en er is veel gebeurd.
ten eerste ik ben niet meer alleen op deze stage, nu zit ik hier samen met 3 jongens.
ook
ligt hier enorm veel sneeuw, ergens begin december is de eerste sneeuw hier gevallen, natuurlijk gelijk een sneeuwpop gebouwd bij de ingang van het hoofdgebouw, natuurlijk de lelijkste sneeuwpop ooit :P

ook zijn we wezen sleeen, natuurlijk mislukte dat helemaal omdat er teveel sneeuw lag:P
ook hebben we vaak bezoek gehad van de jongens van Landal Hochwald. zodra die langs kwamen was het bij ons meteen chaos, zo werden bijvoorbeeld de deuren, van bijna alle kamers, eruit gehaald zodra ze de kans kregen. :P

Na al die maanden zijn we ook eindelijk eens naar de A1 geweest. Dit is een grote Discotheek in Trier
hier zijn we nu 2 keer geweest en helaas was de laatste keer niet zo geweldig.
we zouden die keer met de taxi gaan en hadden van te voren voor de heen en de terugreis geregeld. de heenreis lukte nog wel maar voor de terugreis kwam de taxi niet opdagen en omdat het te glad was kregen we absoluut geen enkele taxi terug. dus hebben we minstens een uur door Trier gelopen op zoek naar een taxi en uiteindelijk hebben we dan een gebouw gevonden waar de deur open stond en hebben daar tot 7 uur binnen gezeten en toen kregen we eindelijk dan een taxi die ons tot in Leiwen bracht (naar boven mochten we lopen) en uiteindelijk waren we om half 9 eindelijk weer terug op het park.

En natuurlijk mag ik de kerstdagen niet vergeten. we wilden dit jaar dan een soort van "kerstdiner" houden en dan ook de jongens van Hochwald weer utinodigen.
eerst wilden we dan met kerst een kalkoen gaan eten die konden we niet vinden dus werd het eend en dit konden we uiteindelijk ook niet vinden dus zijn we voor gans gegaan. en 3 keer raden wie er voor moest zorgen dat die een beetje lekker werd.
Nee fout, ikke dus :P
gelukkig is het helemaal goed gegaan en smaakte het prima.

Dit was het weer voorlopig, ik beloof dat ik voor ik thuiskom nog een laatste stukje zal schrijven.
tot de volgende keer !

xxx

• 27 December 2010 - 16:24

Mama:

Hallo sneeuwwitje
    Lekker gans gegeten met je 7 dwergen, en jij maar bakken en braden. Nu aftellen naar 7 januari...

xxxjes
    mama

• 27 December 2010 - 20:57

Margot:

hee haha we hebnen toch een keer eerder vanaf leiwen.naar boven gelopen? haha was wel gezellig toen xD tot SNEL!!!