Verslagje :D - Reisverslag uit Leiwen, Duitsland van Leanne Koppenaal - WaarBenJij.nu Verslagje :D - Reisverslag uit Leiwen, Duitsland van Leanne Koppenaal - WaarBenJij.nu

Verslagje :D

Door: leetje92

Blijf op de hoogte en volg Leanne

22 Augustus 2010 | Duitsland, Leiwen

Hallo allemaal !

Daar ben ik weer, ik weet het ik weet het, het is alweer heel lang geleden dat ik wat heb geschreven.
Daarom nu dit stukje.
Het gaat hier nog steeds goed, het begint steeds rustiger te worden maar we hebben nog wel wat te doen hier.
De laatste paar weken hebben we eigenlijk wel de gezelligste gasten hier gehad.

We zijn ook een paar keer in Trier gaan stappen, wat heel leuk was, maar ook wel aardig duur :O
Zo waren we bijna 4 euro kwijt voor een biertje in de Irish Pub.
Dus ik denk dat we daar niet regelmatig te vinden zullen zijn.

Afgelopen weekend was het ook Weinfest hier in Leiwen, en op maandag mocht ik mee naar de afsluitende wijnproeverij, hier kreeg je 17 wijnen te proeven, die van droog naar zoet opliepen, helaas kwam ik niet verder dan de droge wijnen :(
Het was wel heel gezellig, die wijnproeverij is echt enorm! het is in een grote feesttent en er is dan plaats voor ongeveer 600 mensen! dus de sfeer zat er aardig in, volgend jaar weer ! :D

En dan komt er ook nog eens bij dat ik al bijna op de helft van mijn stage zit! :O over iets meer dan 4,5 maand kom ik jullie daar in Nederland dus weer lastig vallen.
leuk he? :P
Over 4 weken heb ik een vakantie gepland om te vieren dat ik dan ook echt over de helft zit.
Ik heb echt ontzettend veel zin in die vakantie en als ik iets beter kon rekenen zou ik zelfs de uren tellen :P
In die week vakantie, ga ik namelijk ook op vakantie, jep nu ben ik aan de beurt :p
Op 19 september stappen we in t vliegtuig met bestemming.....
Venetië! :D
(jullie horen nog wel hoe dat was)

Maarja, ik denk dat dit het wel zo ongeveer weer was.
Als ik iets vergeten ben, schrijf ik dat nog wel in een later verslag.

Tot de volgende keer maar weer, en reacties mogen zoals altijd nog steeds!

Heel veel kusjes !!!

  • 22 Augustus 2010 - 15:25

    Gert:

    Hoi Leetje,
    Een wijnfeest lekker, hoe kwam het dat je niet verder dan de droge wijn kwam? Als je volgend jaar nog geen rijbewijs heb of ander vervoer , wil ik wel met je mee naar zo`n feest. Heb je er ook nog foto`s van ????


  • 23 Augustus 2010 - 08:33

    Conny:

    het blijft leuk te horen dat het goed gaat daarzo,,ik ben eens naar de wijnfeesten geweest hahaha nou dat was ook een succes ;-)lekker op vakantie 19sept heerlijk..Wij hebben nu vakantie het eerste weekend hebben we de omloop gedaan met een paar leden van de sportschool etsafette maar erg leuk en best vermoeiend 24uur wakker.Nou di naar de dierentuin met de kleindochter en volgend weekend hebben we een hotel genomen in winterwijk daar heeft SR gewoond en er is feest hahaha dus we vermaken ond wel last minuuts in overvloed..ik ga je weer volgend X Conny

  • 24 Augustus 2010 - 09:40

    Marielle:

    heyz wat leuk zeg dat je naar venetie gaat. is er niet nog een plaatsje vrij in het vliegtuig.
    ik ben nu aardig weer op de been. dus ik kom binnen kort langs.
    heb gisteren me eerste stage dag gehad was echt helemaal top. zie je snel in duitsland.
    gr marielle

  • 31 Augustus 2010 - 08:53

    Anneke:

    Hoi Leetje

    Foto's van de stadse dag staan op www.stadaantharingvliet.nl en het blog van Herman.
    xxxjes mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Leiwen

Deutschland !!

Recente Reisverslagen:

26 December 2010

Sneeuw !

12 November 2010

alleen

12 Oktober 2010

Lang geleden!

07 September 2010

nieuw verslag ! :D

22 Augustus 2010

Verslagje :D
Leanne

Actief sinds 13 Feb. 2010
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 20212

Voorgaande reizen:

30 Januari 2015 - 30 Juni 2015

Ísland!

25 April 2010 - 07 Januari 2011

Deutschland !!

Landen bezocht: