De grote verhuizing! - Reisverslag uit Leiwen, Duitsland van Leanne Koppenaal - WaarBenJij.nu De grote verhuizing! - Reisverslag uit Leiwen, Duitsland van Leanne Koppenaal - WaarBenJij.nu

De grote verhuizing!

Door: leetje92

Blijf op de hoogte en volg Leanne

30 Juni 2010 | Duitsland, Leiwen

Hey allemaal!

Er is hier weer veel gebeurd deze week! Het is sinds een paar weken nu bloedheet hier op de berg!
Dus ik ik ben weer lekker bijgekleurd :P YEAHHH! :D

En voor iedereen die weet hoe stijl de berg hier is: raad es wat ik en Margot hebben gedaan afgelopen vrijdag?
Ja juist we zijn naar Leiwen gefietst en natuurlijk ook weer terug!
De heenweg was super de hele weg naar beneden en lekker niet hoeven trappen:P
Maar gezien ik sinds ik hier zit totaal geen conditie meer heb, .....
ik dacht dat ik dood ging ! maar goed toch overleefd en we hebben er niet eens zo heel lang over gedaan :P
we waren om 4 uur weer vertrokken vanuit Leiwen en we waren toch een uur later weer op het park natuurlijkwel met alle pauzes inbegrepen :P

Diezelfde avond zijn we gaan karten :D Dit was echt super en heel gezellig ik ben wel een paar keer heel hard gecrasht dit deed wel zeer en heb er ook een paar blauwe plekken aan overgehouden :P

Gisteren had ik weer een vrije dag en omdat we te horen hadden gekregen dat er 2 meiden naar het andere appartement moesten, ben ik gisteren gelijk verhuisd:P
Het appartement is wel een stuk warmer nu in de zomer, maar er is wel een wasmachine en internet! :D

Ik ben sochtens begonnen met inpakken daarna ben ik met margot naar het openlucht zwembad geweest en later hebben we de golfcaddy gepakt en heb ik mijn spullen overgebracht :P

Nou dat was het nieuws weer voor deze week :P

Ik kom komend weekend weer even thuis koekeloeren van zaterdagavond tot maandag, dus als ik je zie tot dan ! :D

wees vooral niet te verlegen om een reactie achter te laten !

Dikke kus van jullie favoriete Duitsertje :P
xxx

  • 30 Juni 2010 - 18:13

    Tessa:

    Eej Leanne, Jij mag allemaal leuke dingen doen zeg! lekker sportief!
    En vrienden gemaakt :D
    Ik zit nog steeds in dat oh zo saaaie reisbureau... heb denk ik echt de verkeerde opleiding gekozen..

    OH je komt naar huis:) nou veel plezier met je familie:D en nog heel veel succes daar.!

    XGroetjes Tessa

  • 30 Juni 2010 - 18:50

    Marjon:

    Verlegen?
    Wasda?
    Leuk dat je ff naar huis komt!
    heerlijk hier hoor, dat droage broad...

  • 30 Juni 2010 - 18:56

    Margot:

    eigelijk ben ik super verlegen om een reactie achter te laten maar ik heb mijn angsten overwonnen!!:D dus bij deze!
    volgendekeer weer naar leiwen op de fiets:D
    xxx margot

  • 30 Juni 2010 - 21:57

    Marielle:

    heey leuk dat je overkomt zal komend weekend wel ff komen koekeloere bij je thuis.
    gr marielle

  • 09 Juli 2010 - 14:20

    Anneke:

    Hoi Is het warm op de berg??

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Leiwen

Deutschland !!

Recente Reisverslagen:

26 December 2010

Sneeuw !

12 November 2010

alleen

12 Oktober 2010

Lang geleden!

07 September 2010

nieuw verslag ! :D

22 Augustus 2010

Verslagje :D
Leanne

Actief sinds 13 Feb. 2010
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 20212

Voorgaande reizen:

30 Januari 2015 - 30 Juni 2015

Ísland!

25 April 2010 - 07 Januari 2011

Deutschland !!

Landen bezocht: