alleen - Reisverslag uit Leiwen, Duitsland van Leanne Koppenaal - WaarBenJij.nu alleen - Reisverslag uit Leiwen, Duitsland van Leanne Koppenaal - WaarBenJij.nu

alleen

Door: leetje92

Blijf op de hoogte en volg Leanne

12 November 2010 | Duitsland, Leiwen

hallo daar iedereen !

ik weet het, ik heb alweer heeel lang niks meer van me laten horen dus vandaar nu even een korte update van hoe het er hier voorstaat.

vorige week zijn alle stagairs weer vertrokken dus zag het ernaar uit dat ik in mn eentje zou komen te zitten. gelukkig was er hulp ingeschakeld bij een ander park waar het minder druk was.
het was toen nog heel druk en omdat Susan niet heel veel aanwezig was vorige week vanwege omstandigheden had ik het anders nog drukker gekregen in mn eentje. nu is Richard de hulpkracht ook weer weg en zit ik echt al een hele week eenzaam en alleen in het appartement hier. gelukkig is er nu op het werk weer geen ene .... te doen dus daar bof ik dan weer mee.

vorige week maandag was het dan Chhaya's laatste avond op landal en nou ja dat vraagt gewoon om iets speciaals. dus wij dachten lekker in de freizeitkeller te gaan WIIen onderweg kwamen we langs de afdeling TD waar nog een deur openstond. daar moesten we natuurlijk even gaan kijken. daar troffen we een half kapotte rolstoel die nog prima reed.
die namen we dus mee naar buiten. daar zijn we van de hellingen bij de camping en de hertenweide gaan rijden wat best wel eng was maar na een tijdje ook wel leuk.
en natuurlijk zouden we de rolstoel netjes terugzetten als we terugkwamen. wat bleek toen we terugkwamen was de deur van de TD dicht en konden we er niet meer in :O dus na een tijdje bedenken wat we zouden doen hebben we hem maar in de freizeitkeller gezet om de vlgende dag weer te gaan kijken. resultaat: de rolstoel staat nog steeds in de Freizeitkeller en we hebben nog niemand erover gehoord.

verder was vorige week een duitse collega van me jarig en die gaf een feestje. we mochten met haar meerijden en zouden dan terug een taxi nemen. het was verschrikkelijk gezellig en werden de hele avond aan de praat gehouden door een paar duitse New kids fans (unsere neue Deutsche Freunden xD). en toen we terug wilden wilde de taxi ons bijna niet meenemen omdat we onderweg nog moesten pinnen omda we geen contant geld bij hadden. gelukkig wist de deutsch freunden haar te overtuigen ons toch mee te nemen.

Nu is het hier saai en is hier niks te doen.
ik wil iedereen die een kaartje heeft gestuurd bedanken echt heel lief van jullie allemaal!
verder heb ik nu niks meer te vertellen. over 2 weken heb ik weer vakantie en ben ik weer een weekje in NL te spotten :P

jullie mogen nog steeds reacties achterlaten dat vind ik helemaal niet erg :P

en ik beloof dat ik snel weer zal schrijven.

dikke kus en knuffels !

  • 12 November 2010 - 13:47

    Caroline:

    Nou meissie,
    Valt allemaal niet mee he? Binnenkort ben je gewoon weer thuis. Die maanden zijn ook wel erg lang, lekker alleen, zelfstandig, weleens eenzaam als je behoefte beht aan een goed gesprek, maar wel eigen baas, jezelf kunnen zijn wanneer je maar wilt, en de rest natuurlijk :-), maar ergens mis je ons wel een heel erg klein beetje natuurlijk. Nog eventjes schat en dan wordt alles weer voor je geregeld en ben je geen eigen baas meer, haha, wat heb je liever? Tot snel lieverd. Dikke kus Car XXX

  • 13 November 2010 - 11:07

    Oma En Opa:

    heb alle verslagen gevolgd,leuk dat we ook wat van je horen ,5jaar is een lange tydt.heel veel liefs toch van opa en oma

  • 14 November 2010 - 12:59

    Margot En Sander:

    haha wat een gek!! met de rolstoel:P was wel een knoepert van een afdaling ckr?:P haha xxx tot over 2 weken in nl miss;)
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Leiwen

Deutschland !!

Recente Reisverslagen:

26 December 2010

Sneeuw !

12 November 2010

alleen

12 Oktober 2010

Lang geleden!

07 September 2010

nieuw verslag ! :D

22 Augustus 2010

Verslagje :D
Leanne

Actief sinds 13 Feb. 2010
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 20212

Voorgaande reizen:

30 Januari 2015 - 30 Juni 2015

Ísland!

25 April 2010 - 07 Januari 2011

Deutschland !!

Landen bezocht: