Angekommen ! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Leanne Koppenaal - WaarBenJij.nu Angekommen ! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Leanne Koppenaal - WaarBenJij.nu

Angekommen !

Door: leetje92

Blijf op de hoogte en volg Leanne

29 April 2010 | Nederland, Amsterdam

Hallo da allen!

Op dit moment zit ik dus alweer 3 dagen in Duitsland!
Vandaag is mijn eerste vrije dag hier.
Ik zit in een ongelofelijk leuk team van 6 maar waarvan ik ze allemaal zal zien weggaan maar gelukkig komen er dan weer mensen bij.

Het is de laatste paar dagen ongelofelijk mooi weer geweest en zeker gisteren was het heel warm.
er waren deze week nog niet veel mensen hier maar vanaf vandaag zit bijna alles weer vol.

De eerste dagen heb ik vooral veel gekeken en nog niet veel gedaan.
We zijn wel naar Fünfseenblick gefietst, het is daar echt heel mooi.
ik had helaas geen camera bij dus foto's komen de volgende keer dat ik daar naartoe ga.

Gisteren hadden we een EHBO-cursus dit was in het begin wel moeilijk omdat het in het duits werd gegeven, maar na een tijdje raakte ik het wel gewend en begreep ik ongeveer wat die er binnensmonds gemompeld werd.

Ik deel een kamer met Denise, zij is echt superaardig en ik kan al goed met haar opschieten.

verder heb ik nog niet zo veel te vertellen :P maar de volgende keer waarschijnlijk wel wat meer.

hoop dat alles goed gaat daar in Nederland, en tomatenmaatjes: de klok hangt hoor :D (foto's volgen)

Heel veel liefs !

  • 29 April 2010 - 12:51

    Mama:

    Hoi Frauleetje op de berg
    Wij zijn weer thuis zal je vanavond wat fotoos mailen.

    xxxjes en tot 4 juni

    mama en gert

  • 29 April 2010 - 13:58

    Marjon:

    Fijn dat je het zo naar je zin hebt! Geniet er van!

  • 01 Mei 2010 - 18:14

    Marielle:

    Heey mooi dat je het zo naar je zin hebt. Hier was het ook mooi weer tot en met konninge dag toen moest het natuurlijk weer gaan regenen. heb je daar nog konningedag gevierd? Zitten daar veel nederlanders of zit je alleen maar tussen de duitser? ik hoor het nog wel groetjessssss marielle

  • 02 Mei 2010 - 09:08

    Wout En Caroline:

    Hee meissie,

    Even 'n berichtje van je pa.
    Nu je al weer een paar dagen gewend bent, wie gehts mit die Deutsche Sprache?
    Hier draait alles rustig door.
    Heel veul plezier, vooral.
    Al er wat is, bellen h`e!
    Ik ben er zo. (Met de TomTom). :o)
    XXX van ons allemaal

  • 02 Mei 2010 - 10:27

    Sjoerd:

    hoi

  • 02 Mei 2010 - 10:27

    Sjoerd:

    hoi

  • 02 Mei 2010 - 10:27

    Sjoerd:

    hoi

  • 05 Mei 2010 - 15:16

    Kimmie:

    hey hey meisje!

    vind het leuk om te horen dat je het zo naar je zin hebt en een leuk team hebt! wel beetje jammer dat je ze allemaal weg zal zien gaan.... maar van de zomer heb je ook nog de mensen van school!

    jeetje zal wel lekker makkelijk zijn gegaan inderdaad die cursus... helemaal als ze dan zo lekker binnens mond praten:P

    ik ga zeker je verhalen bij houden en we houden contact... nog heel veel plezier meisje!

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Deutschland !!

Recente Reisverslagen:

26 December 2010

Sneeuw !

12 November 2010

alleen

12 Oktober 2010

Lang geleden!

07 September 2010

nieuw verslag ! :D

22 Augustus 2010

Verslagje :D
Leanne

Actief sinds 13 Feb. 2010
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 20212

Voorgaande reizen:

30 Januari 2015 - 30 Juni 2015

Ísland!

25 April 2010 - 07 Januari 2011

Deutschland !!

Landen bezocht: