Nog maar een weekje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Leanne Koppenaal - WaarBenJij.nu Nog maar een weekje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Leanne Koppenaal - WaarBenJij.nu

Nog maar een weekje

Door: leetje92

Blijf op de hoogte en volg Leanne

18 April 2010 | Nederland, Amsterdam

Over een week is het dan zover!
Dan vertrek ik eindelijk naar Landal Sonnenberg in Leiwen Deutschland!
Ik heb er echt ongelofelijk veel zin in, ik kijk er al heel lang naar uit en nu het dan eindelijk dichterbij komt word ik er eigenlijk best een beetje zenuwachtig van.
Ik heb nog geen flauw idee met welke mensen ik zal gaan werken daarnaast is mijn Duits niet heel geweldig en ga zo maar door.
Gisteren heb ik al afscheid moeten nemen van de allerliefste collega's die er zijn en dit was natuurlijk al best zwaar.
Met inpakken ben ik nog lang niet begonnen en ik weet ook nog niet wat ik eigenlijk allemaal wil meenemen.(oorzaak: chronische uitstelleritis)
Helaas zal deze week niet helemaal volgestampt zitten met afscheid nemen van iedereen maar vooral met toetsen die nu nog op het laatste moment gemaakt moeten worden.
de oorzaak hiervan is dus dat inpakken en afscheid van iedereen nemen allemaal op de zaterdag zal moeten gebeuren!
Er zit voor mij dus een drukke week aan te komen maar wel een met een mooi vooruitzicht op volgende week zondag.

  • 18 April 2010 - 18:23

    Cynthia:

    Ooh Lee, leuk dit!
    Moet je wel bij blijven houden daar hè.
    Ga je ook foto's enzo plaatsen dan?
    Ik gooi m meteen even bij mn favorieten!
    Maar was zeker wel een zwaar afscheid hoor gister, flink wat af geknuffelt! Haha.
    We gaan je missen hoor! Maar jij hebt nu je klok nog he!! Heerlijk aandenken.
    En good luck met inpakken!

  • 18 April 2010 - 19:11

    Coranda:

    haha.. chronische uitstelleritis! das een goeie! :).. maar volgens mij is het toch echt iets waar je zelf iets aan kan doen hoor.. haha planning ofzo noemen ze dat toch ?:P.. nee hoor meid! Ik snap wat je bedoelt met die toetsen!.. Ook logisch dat je zenuwachtig wordt.. is niet niks 9 maanden Duitsland! Wel leuk dat je zo een site bij houdt! Kunne we je tenminste in de gaten houden wat er allemaal gebeurt op dat gekke park! (met mannen met witte maskers?:P) je snapt hem wel haha!

    Nou meid nog een weekie er tegen aan op school, we slepen elkaar dr allemaal wel door heen en dan lekker stagee! EN NO SCHOOL! yeaah eindelijk haha!

    Daaag(L)

  • 19 April 2010 - 18:14

    Je Stiefmams :-):

    Hi meis,
    Wat leuk zo'n reisverslag!!! Wel volhouden met schrijven en invullen en foto's en alles, anders weten we nog niets :-). Tot gauw.
    Dikke knuf

  • 20 April 2010 - 10:12

    Marielle:

    heey meis ik kom langs hoor heel veel succes in duitsland
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Deutschland !!

Recente Reisverslagen:

26 December 2010

Sneeuw !

12 November 2010

alleen

12 Oktober 2010

Lang geleden!

07 September 2010

nieuw verslag ! :D

22 Augustus 2010

Verslagje :D
Leanne

Actief sinds 13 Feb. 2010
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 20212

Voorgaande reizen:

30 Januari 2015 - 30 Juni 2015

Ísland!

25 April 2010 - 07 Januari 2011

Deutschland !!

Landen bezocht: