Weer lekker leesvoer voor jullie ;) - Reisverslag uit Leiwen, Duitsland van Leanne Koppenaal - WaarBenJij.nu Weer lekker leesvoer voor jullie ;) - Reisverslag uit Leiwen, Duitsland van Leanne Koppenaal - WaarBenJij.nu

Weer lekker leesvoer voor jullie ;)

Door: leetje92

Blijf op de hoogte en volg Leanne

30 Juli 2010 | Duitsland, Leiwen

Hallo allemaal !

Het is alweer een tijdje geleden dat ik geschreven heb, sorry hiervoor :$
Er is veel gebeurd de laatste paar weken. Het hoogseizoen is begonnen en dat is te merken ook, we hebben het superdruk en alle activiteiten zitten altijd vol.

2 weken geleden kwam mijn mama eventjes langs en samen hebben we 2 dagen lang heel de omgeving bekeken.
Ook hebben we versterking gekregen, voor een paar weekjes, van Kim.

Vorige week hadden we een spooktocht hier op het park. Helaas mocht ik weer niet mee het bos in :(
het was wel een succes.
En afgelopen woensdag hadden we weer een spooktocht alleen dan op Landal Hochwald, hier mocht ik wel het bos in en wel als het enge dingetje uit the ring :P
Ik stond helemaal alleen in het bos dat was wel even eng, maar het was wel echt gaaf :D
je kon de mensen al van ver horen gillen, bij mij gilden ze alleen niet, maar ze hebben achteraf wel gezegd dat ik 1 van de engste was :P Nou ben ik al heel eng van mezelf dat weet ik, maar ik probeer een foto erbij te zetten zodat jullie kunnen zien hoe eng ik nu was :P

op dezelfde avond was er hier een 70 80er jaren party die heel druk bezocht schijnt te zijn en die ook nog een beetje bezig was toen wij terug kwamen. was wel heel gezellig :D

En behalve naar beneden en naar boven te fietsen heb ik nu ook al naar boven gelopen ! dankzij de super betrouwbare taxi's hier in Leiwen.

Nou dat was het denk ik wel weer een beetje weet verder niet zo veel meer te vertellen, misschien dat ik er later nog wel op kom :P

Reacties achterlaten mag nog steeds !

Mis jullie allemaal !

xxxxx

  • 30 Juli 2010 - 14:47

    Anneke:

    Wat een engerds die wil je toch niet tegen komen in het bos. Leuk dat het nu drukker is, en meer animo voor de activiteiten! K heb nu ook lekker vakantie!!!! gaan we de franse activiteiten testen.
    xxxxxxxxxxxxxxxxx mama

  • 31 Juli 2010 - 12:01

    Cynthia:

    haha echt engerds zeg!
    ik zou zeker wel gegild hebben bij jou hoor, haha.
    xxxx

  • 02 Augustus 2010 - 20:37

    Wout & Caroline:

    Dag Meissie,

    Gisteren weer terug gekomen van 2 weekje Grevelingen.
    FF lekker niet aan alle sores gedacht en alleen maar leuke dingen gedaan.
    Het was even nodig, zullen we maar zeggen.
    De boot was net op tijd klaar voor de reis en is niet lek gebleken, gelukkig.
    De eerste week kon ik niet stil zitten, maar de 2e week kwam ik aardig tot rust.
    Veel gesnorkeld met de jongens en Marco, dus we hadden weer een overvloed aan alles wat de Grevelingen te bieden had. We hebben het dus op alle mogelijke manieren gegeten.
    Luxe hoor!!
    Toch wel lekker dat je het druk hebt, de tijd vliegt dan zo snel.
    Krijgen jullie nu training om allerlei heksenbrouwseltjes te maken en recepten om kindertje te braden???!!!
    Dat doen heksen toch?
    Hahaha.

    Nou ik hoop dat je nog steeds evenveel plezier hebt in alle activiteiten als in het begin, meid.

    Mis je ook.

    Groetjes en XXX
    Wout & Caroline

  • 04 Augustus 2010 - 14:18

    Anneke,gert,sjoerd:

    nOu het is hier heerlijk, erg mooi allemaal. groetjes en kusjes uit la Jura

  • 04 Augustus 2010 - 14:18

    Anneke,gert,sjoerd:

    nOu het is hier heerlijk, erg mooi allemaal. groetjes en kusjes uit la Jura

  • 17 Augustus 2010 - 19:41

    Anneke,gert,sjoerd:

    tot vrijdag

    kusjes mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Leiwen

Deutschland !!

Recente Reisverslagen:

26 December 2010

Sneeuw !

12 November 2010

alleen

12 Oktober 2010

Lang geleden!

07 September 2010

nieuw verslag ! :D

22 Augustus 2010

Verslagje :D
Leanne

Actief sinds 13 Feb. 2010
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 20204

Voorgaande reizen:

30 Januari 2015 - 30 Juni 2015

Ísland!

25 April 2010 - 07 Januari 2011

Deutschland !!

Landen bezocht: