WK enzo - Reisverslag uit Leiwen, Duitsland van Leanne Koppenaal - WaarBenJij.nu WK enzo - Reisverslag uit Leiwen, Duitsland van Leanne Koppenaal - WaarBenJij.nu

WK enzo

Door: leetje92

Blijf op de hoogte en volg Leanne

21 Juni 2010 | Duitsland, Leiwen

Hey allemaal !

Een nieuw reisverslagje van mij!
Hier gaat alles zijn gangetje, het is nog steeds niet echt druk, maar daarvoor moet het denk ik eerst nog vakantie worden.
Maarja gezien het nog niet erg druk is hebben we niet echt veel te doen.

We hebben wel heel veel met het WK te maken hier, iedere wedstrijd word uitgezonden op het grote scherm en voor de Nederlandse en Duits wedstrijden hebben we zelfs nog activiteiten om in de stemming te komen.

Maarja tijdens het werk kijken we dus wel heel veel voetbal, en ondertussen heb ik gemerkt dat zelfs ik kijk ook als Nederland niet speelt! :O hellup straks ga ik nog vaker vrijwillig voetbal kijken ! :O

Haha nee hoor na het WK zal het voetbal kijken bij mij wel weer over zijn en zap ik rustig verder als ik mannetjes op een veld achter een bal aan zie rennen.

Vorige week was margot jarig en dit hebben we natuurlijk gevierd.
Het was heel gezellig we hebben gegourmet.

Ook hebben we sinds gisteren een nieuw meisje Chhaya, ze lijkt e wel aardig.

Sinds vrijdag hebben we een Bollohuis, ziet er echt heel leuk uit, het is alleen heel klein dus Bollo zelf past er niet in.
En vanaf vandaag krijgen we ook nog trampolines, helaas moet je hiervoor wel betalen dus helaas voor ons worden de trampolines niks tijdens indoor speel plezier.

Nou dat was het weer, ik weet niks meer om te schrijven.

Tot de volgende keer maar weer!

XXXXXX

  • 21 Juni 2010 - 16:16

    Marielle:

    heeyz le bedankt voor je leuke kaart. Mijn rijbewijs heb ik nog niet hoorz. Ik ben iemand die de regel bevestigd dat vrouwen niet kunnen auto rijden haha :P achja hoop dat in november op mag. Maar ik kom nog wel langs hoor regel gewoon iemand anders die effe naar Duitsland wil rijden.
    xxxx marielle

  • 22 Juni 2010 - 03:50

    Conny:

    Hallo Leanne nou het moet idd wel drukker worden,,anders gaat de tijd wel heel traag lijk mij..voetbal mmhh getver daar heb ik nix mee hoor.Hier alles oke Dojo Senshi heeft zijn eigen mini kamp gehad eerst de jeugd overnachting en toen de volwassenen het was erg leuk hard getraind verschrikkelijk gelachen en weinig geslapen.Afg zaterdag strandtraining gehad regen wind hahaha maar ach dat heb jij ook wle eens gedaan en je heb het nooit koud he :-)nou dat was het even vanaf hier..groetjes en een dikke X van mij..

  • 22 Juni 2010 - 09:21

    Nils:

    Jaja en ondertussen sta je met een heineken helm op je hoofd op een vuvuzela te toeteren zeker? ;)

  • 22 Juni 2010 - 14:54

    Anneke:

    Sjoerd verheugt zich er al op mat je naar Ajax te gaan hoor

    xxxxxxxjs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Leiwen

Deutschland !!

Recente Reisverslagen:

26 December 2010

Sneeuw !

12 November 2010

alleen

12 Oktober 2010

Lang geleden!

07 September 2010

nieuw verslag ! :D

22 Augustus 2010

Verslagje :D
Leanne

Actief sinds 13 Feb. 2010
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 20200

Voorgaande reizen:

30 Januari 2015 - 30 Juni 2015

Ísland!

25 April 2010 - 07 Januari 2011

Deutschland !!

Landen bezocht: