Zon! - Reisverslag uit Leiwen, Duitsland van Leanne Koppenaal - WaarBenJij.nu Zon! - Reisverslag uit Leiwen, Duitsland van Leanne Koppenaal - WaarBenJij.nu

Zon!

Door: leetje92

Blijf op de hoogte en volg Leanne

23 Mei 2010 | Duitsland, Leiwen

Hallo weer iedereen !

het is weer tijd voor een verslagje.
De afgelopen 2 dagen waren lekker zonnig en warm hier op Sonnenberg, waardoor de broeken weer afgeritst konden worden.
Het is nu natuurlijk ook pinkster weekend, dus is het hier weer lekker druk, alleen hadden we wel meer Nederlanders verwacht.
Ik ben net terug van een middagje zwemmen in het openlucht zwembad halverwege de berg, waardoor we weer lekker konden klimmen :S
Het was echt een heel mooi groot zwembad met uizicht op de Mosel.
We hebben dit weekend op het park ook een besloten gezalelschap van ongeveer 200 mensen waardoor de speelhal gisteren ook dicht was.
Deze mensen hadden gisteravond ook nog een feestje in onze freizeitkeller, waar we stiekem even zijn gaan kijken, dat zag er wel heel gezellig uit met die karaoke (A)
verder is er niet heel veel gebeurd meer deze week, dus helaas is dit dan weer het einde van mijn verslag.
heel veel kusjes van Leanne !

(P.s.: laat ff reactie achter wil ook wat van jullie horen !

• 23 Mei 2010 - 15:26

Nils:

Hey Lé! (omdat het zo lekker rijmt)
    Klinkt mooi zeg!
    Ik zit nu midden in m'n examens, maar dat is lang niet zo erg met dit weer :)

xx Nils

• 23 Mei 2010 - 17:32

Tessa:

Ejj Leanne,
    Ik lees al je berichtjes vind het leuk te lezen wat je allemaal doet:)
    Ik ben ook lekker stage aan het lopen.. soms beetje saai en steeds het zelfde... maar komt wel goed:) leer veel dusja... En morgen jarig he:D echt veel zin in!!! jammer dat je niet op visite kan komen;)

veel succes nog daar!!!

Kusjes Tessa

• 23 Mei 2010 - 18:40

Marielle:

heeyz al een beetje bruin geworden daar. Leuke foto's. Hoop je heel snel te zien
    gr marielle

• 23 Mei 2010 - 19:06

Marjon:

Hier is het gelukkig ook lekker weer! Beetje in de tuin rondlummelen...

• 23 Mei 2010 - 20:54

Jacques S.r:

Hallo Leanne
    Hier was het ongeveer het zelfde.
    Mooi weer,pinksteren en heel veel duitsers.
    Groeten van dit godvergeten eiland

• 24 Mei 2010 - 06:35

Caroline:

Hallo schat,
    Blij te horen dat je het zo naar je zin hebt :-). Bij jou veel Nederlanders, en ik wordt doodgegooid met Duitsers, ruilen??? Moest strakjes ook weer werken, balen hoor want nu ist eindelijk mooi weer en zijn papa en ik eens helemaal alleen thuis, zucht....tja, we gaan maar toch maar weer. Heb je al beltegoed kunnen halen, of nog steeds die berg niet (helemaal) afgeweest? Ach meis, gebruik je de telefoon in je appartement toch? Stuk goedkoper ook.
    Dikke knuffel van je stiefmams :-)
    XXX Spreken elkaar snel weer

• 25 Mei 2010 - 06:24

Wim Van Ham:

Hoi Leanne,
    je adres van jullie thuis gehad, leuk om te zien hoe het met je gaat daar op je stage.Ook hier heerlijk weer geweest echt zomer!Had je hem/haar nog meegenomen je gitaar...
    Zal je af en toe wel een kattebelletjes schrijven zoals dit. dag
    wim

• 25 Mei 2010 - 11:05

Margot Ligtenberg:

hee leanne!!
    zo te zien vind je t erg leuk daar in Leiwen!! super leuk dat je een verslagje hebt gezet:D tot snel!!XD
    xx margot