4e Woche - Reisverslag uit Leiwen, Duitsland van Leanne Koppenaal - WaarBenJij.nu 4e Woche - Reisverslag uit Leiwen, Duitsland van Leanne Koppenaal - WaarBenJij.nu

4e Woche

Door: leetje92

Blijf op de hoogte en volg Leanne

20 Mei 2010 | Duitsland, Leiwen

Hallo daar weer allemaal!
Hier in Duitsland zit ik nu inneens alweer midden in de 4e week van mijn stage, echt waar tijd vliegt voorbij.
Het is nu een stuk rustiger hier op het park nu de vakantie voorbij is dus het enige wat je doet tijdens werktijd uit je neus vreten.
Wel was het zo dat we maandag inneens te horen kregen dat er op woensdag een paar mensen zouden komen die een heel hoge functie hebben bij landal en die dus alles zouden inspecteren, we zijn dus twee hele dagen bezig geweest ons service centre, kantoor bolloclub, etc. op te ruimen en gister zijn ze gewoon voorbij gelopen zonder er ook maar naar te kijken. :P

Maar goed, dit weekend zijn er 2 nieuwe meisjes bij gekomen, Anika en Sabrina, we zullen wel zien wat dat gaat worden tot nu toe nog geen ruzie geweest :P

Intussen is mijn beltegoed op :S wat heel handig is natuurlijk als je de berg niet afkunt omdat je geen rijbewijs hebt en ik dus met mijn duitse simkaart niet online kan opladen :S ikk ben er nu ook wel een beetje aan toe om het park eventjes af te gaan, de laatste keer dat ik van het park af was was toen ik me moest inschrijven bij de gemeente en dat was 10 minuutjes, maargoed ik was van het park af.

verder word het wel steeds gezelliger met de collega's we gaan bijna elke avond wel iets doen (heel vaak zwemmen).
En over 2 weken is het dan eindelijk zover dan komen mn mama, Gert mn allerliefste broertje en Maarten :D eindelijk hierheen voor een weekendje en ja in dat weekend ben ik zelfs nog een keer vrij :D

Maar dat was het weer voor deze keer.
Bis nachstes mal !
xxx

  • 21 Mei 2010 - 05:58

    Mama:

    Tja je kan natuurlijk gaan fietsen.Naar beneden gaat heel goed hoor. Alleen de terugweg is wat zwaar. Maar wel goed voor je conditie. Als je dit regelmatig doet kun je zo met de tour de france meedoen. Ik las dat je in het volgende dorp wel telefoonkaarten kan kopen bij het esso pompstation.zie mail

    kusjes mama

  • 21 Mei 2010 - 08:18

    Frances:

    Hej!
    jullie overleven het wel op de berg, dat weet ik zeker ;)
    Heel veel succes nog daar op de berg!

    Groetjes aan iedereen daar, Frances

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Leiwen

Deutschland !!

Recente Reisverslagen:

26 December 2010

Sneeuw !

12 November 2010

alleen

12 Oktober 2010

Lang geleden!

07 September 2010

nieuw verslag ! :D

22 Augustus 2010

Verslagje :D
Leanne

Actief sinds 13 Feb. 2010
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 20212

Voorgaande reizen:

30 Januari 2015 - 30 Juni 2015

Ísland!

25 April 2010 - 07 Januari 2011

Deutschland !!

Landen bezocht: