De derde week al ! - Reisverslag uit Leiwen, Duitsland van Leanne Koppenaal - WaarBenJij.nu De derde week al ! - Reisverslag uit Leiwen, Duitsland van Leanne Koppenaal - WaarBenJij.nu

De derde week al !

Door: leetje92

Blijf op de hoogte en volg Leanne

12 Mei 2010 | Duitsland, Leiwen

Hallo daar allemaal !

Het is weer een vrije dag
dus weer een mooi reisverslag
(haha dat rijmt)
Het aantal gasten neem t nu een beetje af en dus ook de drukte bij de activiteiten.

van blaren heb ik nu gelukkig geen last meer (dankzij Margot die mij de tip gaf om niet zo strak te zekeren :P)
ik merk dat ik nu al steeds meer weet, en dat ik nu ook al meer durf zoals gisteren heb ik, doordat er maar 4 aanmeldingen waren, in mijn eentje de klimcursus gegeven :O en aan het einde kwam de moeder van die kinderen ook nog naar me toe om me een enorm compliment te geven :D mijn dag was weer goed :D

De sfeer onder het team is na afgelopen weekend een beetje beter geworden na het vertrek van 3 van de dames.
en om dat te vieren hebben margot, denise en ik gisteren maar flink schoongemaakt in het appartement :P
ja iedereen (mama bijv.) het ziet er nu NETJES uit :P
We zijn er ruim anderhalf uur mee bezig geweest met op de achtergrond keiharde muziek maar gezellig was het wel :P

verder is er hier op landal sonnenberg nog niet veel gebeurd behalve dat ik sinds vandaag dus inneens een Duitser ben!
ben net terug van het gemeentehuis om mijn verblijf hier te laten registreren, maar wees gerust allemaal voor ik naar huis kom laat ik dit wel annuleren want wil natuurlijk niet altijd geregistreerd blijven hier :P

Vanavond zal het nog wel gezellig worden in ons appartement Denise gaat mij namelijk leren hoe je échte indonesische nasi maakt en nouja dat mogen onze collega's de mannen dan komen proeven, ben benieuwd wat ik ervan bak.

Dus mochten jullie toevallig iets horen over een grote brand op een bungalow park in Duitsland.... :P
haha grapje dat kan niet want we hebben zo'n irritante electrisch fornuis waarop je nog geen pannekoek kan bakken.

Hoop snel nog wat van jullie allemaal te horen !

Und bis nächstes mal !
Grussen von Leanne xxx

  • 12 Mei 2010 - 15:57

    Mama En De Rest:

    Lieve Frau Leetje op de Berg

    Nou wat zullen wij smullen als je thuis komt. En wat hulp in de huishouding is ook altijd fijn!!!
    Dat Duitse zijn is iets minder maar ja....!
    Zijn de andere dames weg? En lezen die nu op je blog dat je dat opgeruimd vindt? Nou klinkt niet echt aardig!!
    Grapje!!!ik weet dat je het goed met ze kon vinden.
    Heel veel kusjes van ons allemaal en tot horens,ziens en schrijfs

  • 12 Mei 2010 - 19:51

    Nils:

    "Wat ik ervan bak" ja nasi natuurlijk muaha! -.-"

    Ik mis je wel hoor! Dat werk is echt niks meer aan zo :\

    Alles klar?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Leiwen

Deutschland !!

Recente Reisverslagen:

26 December 2010

Sneeuw !

12 November 2010

alleen

12 Oktober 2010

Lang geleden!

07 September 2010

nieuw verslag ! :D

22 Augustus 2010

Verslagje :D
Leanne

Actief sinds 13 Feb. 2010
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 20201

Voorgaande reizen:

30 Januari 2015 - 30 Juni 2015

Ísland!

25 April 2010 - 07 Januari 2011

Deutschland !!

Landen bezocht: