Lang geleden! - Reisverslag uit Leiwen, Duitsland van Leanne Koppenaal - WaarBenJij.nu Lang geleden! - Reisverslag uit Leiwen, Duitsland van Leanne Koppenaal - WaarBenJij.nu

Lang geleden!

Door: leetje92

Blijf op de hoogte en volg Leanne

12 Oktober 2010 | Duitsland, Leiwen

Hallo allemaal !

het is alweer even geleden dat ik iets geschreven heb.
Sorry daarvoor, het is namelijk zo ik ben een weekje op vakantie geweest, en nu zitten we in de woning al 2 weken zonder internet:p
vandaar ook dat dit verslag vanuit het kantoor is geschreven.
dus wat valt er nu dan allemaal te vertellen:

ten eerste ik ben op vakantie geweest ! :D
Naar Venetie :D het was echt geweldig en ik heb ook absoluut genoten van de veel te korte week.
(en ik denk ook wel dat ik dat wel een beetje verdiend had, of niet?)
we hadden naar mijn mening sowieso de mooiste hotelkamer die er in de stad te vinden was, met het mooiste uitzicht en waar elke dag tientallen gondels voorbij gevaren kwamen.
Wat we vooral gedaan hebben is een beetje rond geslenterd.
en natuurlijk ook heel lekker gegeten.

En wat was het toch ongelofelijk jammer om hier weer in Duitsland te landen. van bijna elke dag heerlijk weer en 25 graden gingen we onmiddelijk weer naar de kou en regen.
En natuurlijk raakte ik hier weer veel te snel gewend aan alles.
Het was hier ongelofelijk rustig, er waren bijna geen gasten.
Een van de stagaires werd met een onvoldoende voor haar stage naar huis gestuurd net een paar dagen voor haar stage voorbij zou zijn.

Dus een paar dagen later vertrok ook Anika die dr stage wel goed had afgesloten :P nu zijn we nog met 3 stagaires over in huis en het is er ongelofelijk stil :(
en over 2 weken zit ik daar zelfs alleen in huis :(
daar zie ik eigenlijk wel heel erg tegenop omdat ik bang ben me dan te gaan vervelen.
Maar misschien overleef ik het toch wel.
het is inmiddels alweer herfstvakantie en we hebben het ongelofelijk druk.

nou verder heb ik eigenlijk niks te vertellen.
ik beloof dat mijn volgende stukje een stuk sneller komt.
ik mis jullie allemaal nog steeds. en ik vind het natuurlijk nog steeds leuk om reacties te krijgen.
laat ff weten hoe het daar gaat.

dus groetjes, knuffels en kusjes!

  • 12 Oktober 2010 - 16:51

    Tessa:

    Eej Leannee:P hoe ist met mij wel goed.. ik werk in een reisbureau en ik ben niet eens echt naar een warm land geweest:O erg hè ik ben echt zooo toe aan vakantie:O gelukkig heb jij het wel naar je zin gehad. heb je nog foto's gemaakt ben wel beniewd. Veel succes over paar weken in je eentje en het is echt vet zielig voor dat meisje dat een onvoldoende kreeg:O net op het laast.. nou veel succes nog en veel plezier de laatste paar maanden? moet je ook nog 2 maanden ofzo? waneer ben jij klaar? Groetjes Tessa XxX

  • 12 Oktober 2010 - 21:36

    Margot:

    hee lieve leannee!!!
    :O ik wist niet dat je daar helemaal alleen kwam te zitten joh!! is niet leuk...-.- miss moet je af en toe bollo aantrekken en jezelf vermaken?:P haha veel s6 nog en doe ze de groeten!!
    dikke plakzoen van margotxD hahaha

  • 14 Oktober 2010 - 15:48

    Familie Hoekstra:

    Heeej Lenanne

    Leuk om weer wat te horen! We volgen je stukjes nauwkeurig hoor, ook al krijg je niet altijd een reactie.. Had wel gedacht dat je daar wat mooier weer zou hebben dan hier,,niet dus... dan maar gauw sneeuw dan kan je nog even wintersporten op je berg!! Liefs van ons Allemaal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Leiwen

Deutschland !!

Recente Reisverslagen:

26 December 2010

Sneeuw !

12 November 2010

alleen

12 Oktober 2010

Lang geleden!

07 September 2010

nieuw verslag ! :D

22 Augustus 2010

Verslagje :D
Leanne

Actief sinds 13 Feb. 2010
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 20203

Voorgaande reizen:

30 Januari 2015 - 30 Juni 2015

Ísland!

25 April 2010 - 07 Januari 2011

Deutschland !!

Landen bezocht: