nieuw verslag ! :D - Reisverslag uit Leiwen, Duitsland van Leanne Koppenaal - WaarBenJij.nu nieuw verslag ! :D - Reisverslag uit Leiwen, Duitsland van Leanne Koppenaal - WaarBenJij.nu

nieuw verslag ! :D

Door: leetje92

Blijf op de hoogte en volg Leanne

07 September 2010 | Duitsland, Leiwen

heey allemaal !
Hier weer een leuk verslagje(tenminste dat hoop ik).
Er is alweer aardig wat gebeurd hier en dat ga ik ook allemaal vertellen :P
Ten eerste: ik heb mijn haar geverfd ! :O inderdaad ! geen dom blondje meer voor mij :P
Anika,Margot en ik hadden namelijk afgesproken om allemaal een andere kleur te nemen, Anika bruin, Margot blond en ik rood,dat rood veranderde dan later in kastanje bruin.
op de avond van het haar verven zouden we er dan gelijk een hele meidenavond van maken.
we hadden dan besloten om haarverf te nemen die na 6 wasbeurten uit te wassen was.
de ochtend voor het moest gebeuren kreeg ik een smsje van Anika: we kunnen geen haarverf vinden voor minder dan 24 wasbeurten (= 8 weken)
nou vooruit dan maar he afgesproken is afgesproken het resultaat.....
foto is hieronder te zien.
Ook zou ik nog met Denise met de bus naar trier gaan, want allebei waren we absoluut flink toe aan shoppen.
Op de dinsdag na het haarverven waren we allebei vrij dus dan zouden we wel eventjes gaan.
Niet dus er werd snel een dag van te voren nog een meeting om 5 uur gepland waardoor we veel te vroeg weer uit Trier weg zouden moeten.
Dusja zouden wel kijken of het een andere dag kon.
halverwege de dinsdag hoorden we dus dat de meeting verplaatst was naar 9 uur savonds.
Dat was minder :( en het was ook nog eens de allerlaatste dag dat ik met Denise vrij was voor ze vrijdag naar huis gaat.
dus wat doe je dan? juist ! ruilen :D
dus ik kon voor donderdag ruilen met Margot, en Denise en ik zouden naar Trier kunnen.
De busreis was niet echt geweldig (in Nederland zijn de bussen echt beter) maar we waren er!
en geshopt hebben we :D
Het was heel gezellig en toch wel goed te doen.
Verder hebben we komende Zaterdag een groot benefietfeest hier in de speelhal voor de kinderslachtoffers van de overstroming in Pakistan.
(wie zaterdag toevallig in de buurt is kaartjes kosten 8 euro waarvan 5 euro naar Pakistan gaat)
Hiervoor hebben we gisteravond in Bernkastel-Kues op het Weinfest geflyerd was heel leuk alleen had het niet heel veel nut tegen de tijd dat wij daar begonnen was iedereen namelijk al flink bezopen :P
Maargoed het was wel weer heel gezellig Margot, Anika en ik hebben daar de plaatselijke chinees op zn kop gezet wat heel melig was.
Nou dat was het dan weer voor deze keer.
jullie mogen nog steeds reacties achterlaten natuurlijk!
En tot de volgende keer !
dikke knuffel en heel veel kusjes !

  • 08 September 2010 - 06:02

    Therese:

    ik zie geen foto van jullie metamorfose

  • 08 September 2010 - 08:25

    Leanne Koppenaal:

    Was foto's vergeten ! :O
    van de metamorfose van anika en margot heb ik helaas geen duidelijke foto's

  • 08 September 2010 - 12:05

    Nils:

    Muts!
    Het staat je goed hoorrr :o

  • 08 September 2010 - 16:32

    Niels:

    hmmm de gedaante wisseling word wel erg spannend gemaakt

  • 09 September 2010 - 07:17

    Marielle:

    hey le staat je hartstikke leuk.
    is het daar nog een beetje mooi weer. wat ben je trouwen bruin geworden.
    gr uit het natte holland

  • 09 September 2010 - 17:30

    Tessa:

    Eej Leanne,

    Hoe is het:) als ik het lees wel goed:) met mij gaat het ook wel goed. Maar zo leuk heb ik het niet.. begin het echt stik zat te worden. Jou verhalen zijn veeel leuker!! en leuke vriendinnen gemaakt zie ik. Kan ik alleen maar van dromen ik zit alleen maar in een reisbureau... heb amper tijd voor vrienden.
    HEEL veel plezier nog en succes! Groetjes Tessa

  • 11 Oktober 2010 - 13:05

    Anneke:

    Hallo allemaal

    Leanne heeft al een hele tijd geen internet verbinding op het park. Zodra dit hersteld is gaat ze weer schrijven

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Leiwen

Deutschland !!

Recente Reisverslagen:

26 December 2010

Sneeuw !

12 November 2010

alleen

12 Oktober 2010

Lang geleden!

07 September 2010

nieuw verslag ! :D

22 Augustus 2010

Verslagje :D
Leanne

Actief sinds 13 Feb. 2010
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 20198

Voorgaande reizen:

30 Januari 2015 - 30 Juni 2015

Ísland!

25 April 2010 - 07 Januari 2011

Deutschland !!

Landen bezocht: