Week 7! - Reisverslag uit Leiwen, Duitsland van Leanne Koppenaal - WaarBenJij.nu Week 7! - Reisverslag uit Leiwen, Duitsland van Leanne Koppenaal - WaarBenJij.nu

Week 7!

Door: leetje92

Blijf op de hoogte en volg Leanne

11 Juni 2010 | Duitsland, Leiwen

Hoi piepelepoi! jaja het is weer tijd voor een reisverslagje van mij ! :D
Vorig weekend zijn dus mijn mama, Gert, Gerben en Ada hier geweest.
Dat was echt heel gezellig behalve dat Gerben best wel een beetje vrolijker had mogen zijn :P

We zijn naar Trier geweest en Margot mocht mee, het was best wel warm maar toch heel leuk.

Afgelopen woensdag hadden we een personeels barbeque dit was ook heel gezellig, al had ik wel verwacht dat er wat meer mensen zouden zijn.

Verder is hier niet zo heel veel gebeurd, het is niet druk op het park, waardoor we niet veel te doen hebben hier.

Intussen zijn onze baby vogels alweer gevlogen.

Meer heb ik niet echt te vertellen, dus tot de volgende keer en ik hoop dat ik dan wat meer te vertellen heb :p

Heel veel kusjes van mij en ik mis iedereen heel erg!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

(owja een reactie achterlaten mag nog steeds) :p

• 11 Juni 2010 - 14:39

Anneke:

Hoi Schat
    Je Duits gaat vooruit maar je Nederlands mag je ook bij houden. we niet veel te doen hebben hier...... klinkt bijna buitenlands,
    xxxjes mama

• 11 Juni 2010 - 20:12

Anneke:

grapje......

• 12 Juni 2010 - 08:18

Caroline & Papa:

Hoi lieverd,
    Lekker toch dat het nu rustig is, van de zomer zal je dat allemaal wel inhalen hoor, al die ...toeristen denk je dan! :-)
    Gerben niet vrolijk geweest? Dat istie toch altijd???? Haha, de eerste keer mag in de krant.
    Je hebt in ieder geval een paar leuke weekenden gehad, geniet er nu maar even lekker van dat 't zo rustig is.
    Dag meissie.
    Tot bels en mails.
    Dikke knuf van ons.
    XXX

• 14 Juni 2010 - 10:20

Marielle:

Heeyz le
    leuke foto's,heerlijk toch als je niet veel hoef te doen. Afgelopen weekend heb je een super schuurfeest gemist. Echt jammer dat je er niet bij was.
    gr marielle