Trier, Theater en beschuit met muisjes - Reisverslag uit Leiwen, Duitsland van Leanne Koppenaal - WaarBenJij.nu Trier, Theater en beschuit met muisjes - Reisverslag uit Leiwen, Duitsland van Leanne Koppenaal - WaarBenJij.nu

Trier, Theater en beschuit met muisjes

Door: leetje92

Blijf op de hoogte en volg Leanne

03 Juni 2010 | Duitsland, Leiwen

Hey daar !

Het is lang stil geweest maar hier is dan eindelijkweer een reisverslag van mij.

in de afgelopen weken ben ik namelijk niet zo heel vaak vrij geweest maar toch heb ik weer wat tijd gevonden.
Ik zit nu alweer tegen het einde van mijn 6e week hier en het verveelt nog steeds niet.

ik ben ook al weer van het park af geweest want afgelopen weekend is Maarten dan eindelijk hierlangs geweest, we zijn zaterdag dus samen naar Trier gegaan :D
Dit was echt super leuk, alleen heb ik deze middag niet zo heel slim gedaan.
Ik had nieuwe schoenen gekocht en ben hier gelijk op gaan lopen.
Het resultaat: blaren zo groot als Trier zelf :S
maarja ook dat heb ik weer overleefd.

Diezelfde avond hadden we een bbq feestje met onze collega´s ter ere van het vertrek van Matthijs.

Het weekend met Maarten was heel leuk en gezellig alleen veel te snel voorbij, dus ik hoop dat hij snel weer langs komt.

Op maandag en dinsdag hebben we een theater training gehad.
Hiervoor zijn ook de teams van landal Hochwald en Mont Royal hier geweest, dit waren erg leuke gezellige mensen we hebben vooral veel gelachen om `Het Ei´.
Van de training zelf heb ik veel geleerd en het was ook leuk om mee te maken.

Gisteren hebben we helaas afscheid moeten nemen van matthijs.dit is wel jammer want Matthijs is altijd wel heel gezellig.

Ook hebben we gisteren ontdekt dat we in onze babykamer (vogelnestje op ons zonnenscherm) nu dan ook baby´s hebben, we hebben dit dan ook al uitgebreid gevierd met: jaja beschuit met muisjes.

Morgen komen ook mama Gert en Gerben dan eindelijk weer hierheen.
en zaterdag mag ik dus lekker weer van het park af en mag ik weer naar Trier :D ik enk dat ik deze keer maar beter goede schoenen aan kan houden :P

dit was mijn reisverslag weer voor deze keer.
Foto´s komen er aan !

heel veel xxxxx

Leanne

  • 03 Juni 2010 - 18:10

    Anneke:

    Nou we komen eraan hoor, ik weet niet of de auto het wel trekt met al die wensen van jou erin....
    tot morgen

    xxxxxjes mama

  • 03 Juni 2010 - 18:30

    Wout:

    Hee griebeltje,
    Het was fijn je gisteren weer ff te horen en dat het allemaal lekker loopt.

    XXX
    Wout & Caroline

  • 04 Juni 2010 - 09:40

    Tessa:

    Eej leanne,
    Hoe is het met je? met mij wel goed!

    Ik had ff vraagje..
    Jij had toch gesolliciteert op een plek bij disneyland? maar waarom ging dat nou ookalweer niet door??

    Veel succes nog:)

    kusje Tessa

  • 06 Juni 2010 - 12:20

    Opa/Oma Vink.:

    Hoi Lianne,
    Naar je verslagen gelezen te hebben schijnt het dat je het prima naar je zin heb,zodoende doe je veel ervaring en contacten op, dat kom voor je ontwikkeling alleen maar ten goede.Trier schijnt een mooie stad te zijn.Het staat bij ons nog steeds op verlanglijstje maar ja het is steeds maar uitstellen maar je weet het,wat in het vat zit verzuurd niet. Oke Lianne het ga je goed heel veel werkplezier en tot je volgende reisverslag we houden het met heel veel plezier bij, groetjes xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Leiwen

Deutschland !!

Recente Reisverslagen:

26 December 2010

Sneeuw !

12 November 2010

alleen

12 Oktober 2010

Lang geleden!

07 September 2010

nieuw verslag ! :D

22 Augustus 2010

Verslagje :D
Leanne

Actief sinds 13 Feb. 2010
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 20205

Voorgaande reizen:

30 Januari 2015 - 30 Juni 2015

Ísland!

25 April 2010 - 07 Januari 2011

Deutschland !!

Landen bezocht: